Friday, July 1

Wordless Jumaat Day



Lets discover Kylemore and Connemara, Galway Ireland!

Awwwwh..i just love castle :)

Ini bukan princess, ini princess punye bibik.
''Hoi bibik pegi cari ikan kat tasik depan istana beta!''
''Baik buu...''

Tak dapat ikan dalam tasik kita cari dekat sungai pulak.
Sejuk betul air, ikan patin pun terpaksa isap rokok nak panaskan badan. 

Tak jumpa kat sungai kita cari kat sini pulak.
Awesome scenery! Opps bibik terspeking London, tak sengaja.

Penat tak jumpa cari ikan, kita lepak umah kawan bibik si tukang kebun.


Kerusi dalam cite UP pun ada amagaad


Malas ah cari ikan dah.


Besarnya garden, eksaited bibik.


Datangla sini! Galway sangat cantik ok!
Boleh ganti i jadi bibik, i baru je resign tadi.

Err...i dont think this is a wordless entry, maybe i should call it 'A Few Words Jumaat Day'
Best tak jalan-jalan di hujung minggu? Feeling princess ye bila gi castle?
Nanti i bawak jalan-jalan lagi ye :)

10 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

waaa~ bestnyer dpt gi tmpt2 yg cun2 camni ... bole feeling2 ade putera raje kang nak masuk minang =b

izz zara said...

cntiknya tmpt tu.. sukala castle, mmg feeling princess hbes haha

Aujinz said...

awak sangat bertuah..
(..okeyh.. skema di situ..)..

nak joinnn..
kalau pompuan bibik, kalau lelaki plak...??

bibi bibo said...

haipp bibik ~! jgn curi tulang ,cari ikan sampai dpt .

Eyra. said...

Nice scenery. Bestnye kalau dapat gi sana :D

'azlahmohdazhar said...

cun gila! haha. klw sy pi ireland k tiara jd tour guide ar. :D

Ayeem Jemain said...

bestnyaaaaaaaaaa! nak jadi bibik!

Sufisky Lass said...

cantikkkkkkk sangattt tempat ni . kite pulak ug excited . ehehe . LOL :D

Tiara Fazlin said...

hehe ramainye nak jadi bibik!!
ok jom kita buat persatuan bibik msia ireland!=)

Asyraf kamarol bahrin said...

Yeay dapat bejalan2 lagi lepas dari italy hari tu
Hehehe..
Santekknye lahhh tempat org

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...